شناسهٔ خبر: 68517916 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

فال ابجد

فال ابجد فردا جمعه 16 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا جمعه 16 شهریور 1403 براساس ماه تولدتان را بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یک نوع پیشگویی است. فال ابجد بر اساس حروف الفبا انجام میشود. فال ابجد بسیار پرطرفدار است. فال ابجد این روز بیش از هر طالع بینی دیگری رواج دارد. 

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: بهتر است؛ دست از لج و لجبازی های بیهوده بردارید که برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود می آورد،، اگر قصد رفتن به سفری را دارید سعی کنید؛ این سفر را به تاخیر بیندازید که مشکلات بسیار زیادی برایتان دیده شده است در کارهایتان با احتیاط عمل کنید تا مرتکب اشتباهات بزرگی نشوید. شما قلب پاک و مهربانی دارید و از آنجا که نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید، ممکن است حرفی بزنید یا پیشنهادی بدهید که به دردسرتان می اندازد. احساس می کنید که دوستی ناخواسته قصد مداخله در کارهایتان را دارد. این امر شما را عصبانی کرده، او را متوجه اشتباهش بکنید.

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: طالعت خوب است. غم و اندوه از زندگیتان خارج خواهد شد و موفقیت و سربلندی در زندگی برایتان به وجود خواهد آمد،، از شر بدخواهان در امان خواهید ماند بهتر است؛ در زندگی برای خود صدقه بدهید تااز چشم زخم مردم در امان بمانید و خوشبختی را در زندگی تان به دست بیاورید. شنیدن خبری، آرامشتان را برهم می زند. این روزها شما جسماً بسیار خسته اید، کمی استراحت تان را بیشتر کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید، وگرنه گره روی گره خواهید زد. در مورد مسئله ای تا از شما پرسیده نشده، نظرتان را بیان نکنید. به نیت تان می رسید، اگر کمی صبور باشید.

 متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر: بخت و اقبال روشنی در پیش رو دارید به زودی مشکلات زندگی تان از بین خواهد رفت،، اگر قصد ازدواجی دارید به زودی این ازدواج سر خواهد گرفت که موفقیت و سربلندی را در آینده برایتان به وجود می‌آورد،، و شما را از مشکلات و سختی‌ها نجات می‌دهد بهتر است؛ نگران به دل خود راه ندهید و به زندگی خوشبین باشید. شخصی شما را مسخره می کند، به او اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.. اوضاع مالی تان خوب خواهد شد، بیش از حد خودتان را عذاب ندهید. برای رسیدن به چیزی یا کسی خودتان را به آب و آتش می زنید، رها کنید، چیزی که دنبالش هستید، اگر مال شما باشد به سمت تان می آید.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: طالعت خوب نیست. شخصی در صدد شماست که می خواهد مشکلات بزرگی برای تان در آینده به وجود بیاورد بهتر است؛ فرد هوش و زیرکی باشید و به کسی اعتماد نکنید که برای تان خطرات بسیار زیادی دارد،، هیچ گاه در زندگی دست به کارهای ناصوابی نزنید که شما را به نابودی شکست مواجه می کند. قولی داده اید که بهتر است هر چه زودتر عملی کنید. شما آینده نگر و عاقل هستید. برای نیت تان باید کمی صبر کنید و ببینید برای آینده چه می خواهید. کاری را از روی هوا و هوس انجام ندهید. در حال حاضر رنج و سختی را تحمل می کنید، اما در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب دارد.

متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: طالعت نیک است. کارتان رونق بسیاری خواهد گرفت و موفقیت و سربلندی در آینده برایتان به وجود خواهد آمد،، بهتر است؛ از مشکلات زندگی نهراسید و با شجاعت با آنها به جنگید،، به زودی غم و اندوه شما از بین خواهد رفت و مشکلات سخت زندگی تان برطرف خواهد شد. شخصی را بیش از این در تصمیمتان دخالت ندهید و هر چه زودتر تصمیمتان را بگیرید و تکلیف را روشن کنید. نزدیکان شما را از انجام کاری که در سر دارید، برحزر می دارند، شما اما بهتر است کار خودتان را انجام بدهید. برای شخصی که دوستش دارید، چیزی خواهید خرید که بسیار خوشحالش می کند. بحثی که نیمه کاره مانده تمام کنید.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ج ج

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی اوضاع زندگی تان رو به راه خواهد شد و مشکلات و سختی ها از سر راه برداشته می شود،، سعی کنید؛ ناامید نباشید به لطف خداوند گشایشی در زندگیتان رخ خواهد داد که پستی و بلندی های زندگی تان را از بین می برد و شما را به هدف و خواسته هایتان می رساند. از لحظه لحظه عمرتان نهایت استفاده را ببرید. بیش از پیش مورد لطف و توجه شخصی قرار خواهید گرفت. نامه ای دریافت می کنید و خرجتان کم می شود. با شخصی که حد و مرزش را نمی شناسد، رابطه تان را قطع کنید. ضرری که به شما می زند نمی توانید جبران کند. تکلیف کاری را روشن کنید.

متولدین مهر

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: به زودی اخبار مسرت بخشی به دستتان می رسد و اگر از کسی قرض و بدهی دارید آن‌ را دریافت خواهید کرد. برای اینکه بتوانید به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنید باید با افرادی با تجربه مشورت کنید. پول خوبی به دستتان میرسد که اگر آن را در راه خدا خیرات کنید چندین برابر میشود. توکلتان همواره بر خداوند باشد تا بهترین‌ها در زندگی برایتان اتفاق بیفتد. در مورد نیت تان دست از لجاجت بردارید و با اندیشه و تفکر و سرعت عمل مقدمات فعالیت خود را فراهم کنید. همیشه کارها بر وفق مراد نیست و حساب ها درست از کار در نمی آید. هر چه اصرار و پافشاری کنید، فقط وقت و عمرتان را تلف کرده اید. جواب یک دعوت را هر چه زودتر بدهید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: سعادت و خوشبختی فراوانی در انتظارتان خواهد بود و اگر تلاش و کوشش تان را بیشتر کنید اوضاع کاملاً بر وفق مرادتان خواهد شد. شخصی از شما درخواست عاشقانه دارد که سعی می کنید تا او را رد کنید که کار اشتباهیست. بر دشمنان غالب می شوید و زندگی بر وفق مرادتان می‌شود. برای کسی کاری انجام می دهید و باری از روی دوشش بر می دارید. این روزها برای حفظ سلامتتان بیشتر ورزش کنید. در محیط کاری راهی که انتخاب کرده اید راه درستی نیست و به زودی پشیمان می شوید، این راه غیر از ضرر چیز دیگری برایتان ندارد. پیغامی دریافت می کنید به آن اهمیت ندهید.

 متولدین آذر

ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: بخت و اقبال خوبی در انتظارتان است پس توکلتان بر خداوند باشد و اینقدر بی تابی نکنید. ممکن است وسیله ای ارزشمندی را گم کنید و از این امر بسیار پریشان شوید اما به زودی ان را پیدا خواهید کرد. معامله ای انجام میدهید که ضرر فراوانی عایدتان خواهد شد پس مراقب باشید. خبرهای مسرت بخشی به دستتان میرسد که زندگیتان را دگرگون میکند. شخصی برای انجام کاری به شما کمک بزرگی خواهد کرد. کاری را شروع کرده اید که با سرعت دلخواهتان پیش نمی رود، به جای حرص و جوش مشکل اصلی را پیدا کنید و منتظر رسیدن خبری هستید، بی توجه به این خبر کار خودتان را بکنید. از جمعی که فقط وقتتان را می گیرد بهتر است هرچه زودتر فاصله بگیرید.

 متولدین دی

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: بخت و اقبال خوبی در انتظارتان است و آرزوهایتان را برآورده خواهید کرد. اخباری به دستتان میرسد که شما را پریشان احوال می‌کند اما موضوع مهمی نیست. زنی در زندگیتان وجود دارد که حسادتش نسبت به شما فراوان است بسیار مراقب باشید. سعی کنید تا از اعمال حرام و دوستان ناباب دوری کنید تا زندگی خود را به ورطه نابودی نکشانید. برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید. در مورد موضوعی که خودتان در موردش تحقیق نکرده اید به شنیدن حرف های دیگران اکتفا نکنید و دست به اقدامی نزنید. یذیرای میهمانی خواهید بود.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: مشکلاتی که در زندگیتان دارید را برطرف خواهید کرد و اگر کمی خیرات کنید سرمایه خوبی نصیبتان می‌شود. به زودی به وصال یار خواهید رسید و زندگی بر وفق مرادتان خواهد شد. موفقیت خوبی در کارهایتان در پیش دارید پس همتتان را بیشتر کنید. کمی صبور باشید و گذشته را مرور کنید. شما می توانید در تحصیل موفق شوید ولی کوتاهی می کنید و کار خود را به امروز و فردا می اندازید، زندگی سراسر مبارزه است، برای اجرای نیت خود نیاز به تلاش بیشتر دارید. چشم انداز شغلتان روشن است به شرط آن که از معلومات و فنون بیشتری برخوردار شوید.

متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: آینده خوبی در انتظارتان خواهد بود پس از یأس و اندوه به دور باشید. خداوند به شما کمک خواهد کرد تا به آرزوهایتان دست پیدا کنید پس از او طلب یاری نمایید. افرادی هستند که می خواهند شما را در چاه بیندازند از آنها به دور باشید. از غیبت و بدگویی پشت سر دیگران بر حذر باشید که خودتان آسیب خواهید دید. شما کاری را انجام می دهید که برایتان ارزشی ندارد اما به بهای گزافی می خواهید به هدفتان برسید. گره کارتان به دست خودتان باز می شود، بیهوده وقت تلف نکنید و منتظر کمک های غیبی ننشینید. شما سخت به نیتتان دل بسته اید به طوری که تمام اندیشه تان را تصاحب کرده است. اشتباه می کنید.

نظر شما