شناسهٔ خبر: 68514848 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعتراف به ۱۲ فقره موبایل قاپی اعتراف به ۱۲ فقره موبایل قاپی

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: سارقان بلافاصله پس از سرقت دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت  بیان داشت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان به واحد گشت کلانتری ۱۰۷ فلسطین و اعلام سرقت تلفن همراه وی با تهدید سلاح سرد توسط دو نفر موتور سوار، مشخصات سارقان و موتور سیکلت آن‌ها در اختیار تمامی واحد‌های گشت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: عوامل کلانتری در محدوده بلوار "کشاورز" متهمان را شناسایی نمودند که سارقان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار نمودند و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز متوقف و دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود کشف شد. شاکی با مراجعه به کلانتری سارقان را شناسایی نمود و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهمان از افراد سابقه دار بوده و به ۱۲ فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف کردند و کشف جرائم احتمالی این سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام پلیسی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک و وقوع سرقت، حتما مراتب را به عوامل پلیس گزارش دهند تا دستگیری سارقان هر چه سریعتر انجام بپذیرد.

نظر شما