شناسهٔ خبر: 68511179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف ۵۲ تن گندم قاچاق در شهرستان ایجرود

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف ۵۲ تن گندم قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "محمد معصومی راد" روز پنجشنبه در این باره، افزود: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران موفق شدند طی عملیاتی ۵۲ تن گندم قاچاق فاقد مجوز را در شهرستان ایجرود از چهار دستگاه خودرو سنگین کشف کنند.

معصومی راد گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار کالای قاچاق به مبلغ ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: در این عملیات چهار نفر دستگیر شدند و گندم قاچاق مکشوفه جهت تحویل به سیلوی مرکزی شهرستان ایجرود منتقل شد.

کشف لوازم خانگی هفت میلیاردی در پوشش بار "کاه"

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف ۷۰ دستگاه لوازم خانگی به ارزش هفت میلیارد ریال در پوشش بار کاه از یک دستگاه کامیونت خاور خبر داد.

سرهنگ " محسن غنیمتی " فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رصد و پایش خودرهای مسیر خدابنده – بیجار در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در پایش صورت گرفته یک دستگاه کامیونت خاور حامل بار کاه نظر ماموران را به خود جلب کرد و با دستور ایست کامیونت مذکور متوقف و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ غنیمتی تصریح کرد: ماموران بعد از بازرسی دقیق این کامیونت متوجه اشیای نامتعارف در زیر بار کاه شده و پس از خالی کردن بار، ۷۰ دستگاه لوازم خانگی به ارزش هفت میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده خودرو به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما