شناسهٔ خبر: 68509409 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دست‌کم ۱۳ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در دبیرستانی در آمریک... -

اقتصاد ایران: تیراندازی در دبیرستانی در ویندر ایالت جورجیا آمریکا، ۴ کشته و ۹ زخمی برجای گذاشت.پلیس محلی در بیانیه‌ای گفته، یک نوجوان مسلح ۱۴ ساله را به عنوان مظنون این حادثه بازداشت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، ساعاتی پیش یک دبیرستان آمریکایی با نام دبیرستان «آپالاچی» در ویندر واقع در ایالت جورجیا آمریکا شاهد یک تیراندازی مرگبار بود و در جریان این تیراندازی چند دانش‌آموز کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

بر پایه این گزارش، در جریان تیراندازی در دبیرستان آپالاچی در ایالت جورجیا، دست‌کم چهار نفر کشته و حدود ۹ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان به نقل منابع قضائی، پلیس مظنون اصلی این حادثه را بازداشت کرده است.

گفته می‌شود مهاجم مسلح نوجوانی ۱۴ ساله معرفی شده است.

هنوز مقامات محلی اعلام نکرده‌اند که فرد مظنون کیست، اما سی‌ان‌ان از قول یک منبع گزارش داده که فرد مهاجم در سنین دانش‌آموزی بوده، اما دقیقاً معلوم نیست آیا دانش‌آموز هست یا نه.

از سوی دیگر، برخی منابع آمریکایی گزارش دادند که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای گفته است به خاطر کشته شدن چهار نفر در این حادثه عزادار است، اما آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند این حوادث را به عنوان امری عادی قبول کنند.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

برچسب‌ها:

نظر شما