شناسهٔ خبر: 68505763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال قرقیزستان:

بازی سخت است/ برای تقابل با تیم ایران برنامه داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان گفت: ایران یکی‌از بهترین تیم‌های این گروه است و اطلاعات زیاد و شناخت خوبی از تیم ایران داریم وتلاش می‌کنیم که بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ماکسیم لیسیتسین امروز -چهارشنبه چهاردهم شهریور- در نشست خبری پیش از بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: انتظار بازی سختی را برای فردا داریم. قطعاً تمرکزمان روی بازی است و برای تقابل با ایران آماده هستیم. ایران یکی‌از بهترین تیم‌های این گروه است و بازیکنان سطح بالایی دارد. اطلاعات زیاد و شناخت خوبی از تیم ایران داریم. تلاش می‌کنیم که بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ایران بازیکنان حجومی بزرگی دارد و برای بازی مقابل آنان خود را آماده کرده‌ایم تا نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص پیش بینی شرایط و جو ورزشگاه فولادشهر گفت: فردا افراد زیادی برای حمایت از تیم ایران به ورزشگاه خواهند آمد. با بازیکنان صحبت‌های زیادی انجام دادهایم تا از لحاظ روحی و جسمی برای حضور در شرایط جوی پرشور ایران آماده باشند و بتوانند بازی خوبی داشته انجام دهند.

سرمربی تیم قرقیزستان تصریح کرد: تعداد کمی از هواداران ما از تهران به اصفهان آمده‌اند تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند. از هوادارانمان برای حضورشان تشکر می‌کنم. همه بازیکنان فردا در اختیار تیم هستند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

لیسیتسین در خصوص تقابل مقابل قلعه‌نویی بیان کرد: در زمان‌های مختلف سرمربیان مختلفی وجود دارد. برای همه مربی‌ها و سرمربیان احترام قائل هستیم. برای قلعه نویی احترام قائل هستم و برنامه‌ای ویژه برای تقابل مقابل تیم وی برنامه داریم.

در ادامه والری کیچین بازیکن تیم ملی فوتبال قرقیزستان گفت: اولین بار است که در این مسابقات حضور داریم اما برای همه تیم‌های موفق اولین مرتبه وجود داشته است. تلاش‌مان را می‌کنیم تا به مراحل بعدی برویم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: بازیکنان خارجی زیاد در کنار بازیکنان با تجربه داریم که با تجربه خود باعث نمایش خوب تیم می‌شود همچنین گروهی از بازیکنان جوان در تیم وجود دارد که شانس این را دارند تا توانایی‌های خود را در زمین اجرا کنند.

کیچین در خصوص حضور در لیگ روسیه و بازی مجدد مقابل سردار آزمون بیان کرد: با سردار آزمون بازی‌های متعددی داشتم اما شرایط تغییر می‌کند. ایران ستاره‌های متعددی دارد و باید برای تقابل با همه آنان آماده باشیم.

نظر شما