شناسهٔ خبر: 68505003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی قرقیزستان: ایران ستاره های مختلفی دارد و مصاف با آنها دشوار خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان گفت: با بررسی و آنالیز مسابقات تیم ملی ایران، اطلاعات خوبی درباره آن برای بازی فردا در فولادشهر اصفهان داریم.

صاحب‌خبر -

«ماکسیم لیسیتسین» روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با ایران در اصفهان افزود: فردا مسابقه مهمی برگزار می شود که ما انتظار آن را داریم، ایران یکی از بهترین تیم های گروه ماست.

وی با بیان اینکه ایران بازیکنان سطح بالا دارد، ادامه داد: ما این بازیکنان را بررسی و شناخت لازم درباره آنها کسب کردیم.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال ایران بازیکنان هجومی دارد و بی تردید ما نیز بهترین نمایش را در بازی فردا خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال قرقیزستان تصریح کرد: ما بازیکنانی که خارج بازی می کنند و همچنین فوتبالیست های با تجربه داریم اما جوانان هم شانس حضور در میدان را دارند.

لیسیتسین اضافه کرد: آماده حضور در جو پرشور ورزشگاه هستیم و نکات لازم برای کنترل اعضای تیم ارائه شده است.

سرمربی تیم فوتبال قرقیزستان گفت: ما انتظار حضور تعداد کمی هوادار از تهران و اصفهان برای حمایت از تیم خود داریم و صمیمانه از آنها تشکر می کنیم.

بازیکن تیم ملی قرقیزستان نیز در این نشست گفت: انتظار بازی سختی را برای فردا داریم اما آماده ایم و برای ارتقای آمادگی در این مصاف تلاش کردیم.

والری کیچین افزود: تیم فوتبال قرقیزستان برای صعود به مرحله بعدی نهایت تلاش خود را خواهد داشت.

این مدافع درباره مهار خط حمله تیم ایران بویژه سردار آزمون تصریح کرد: با آزمون، بازی های زیادی داشتیم البته ایران ستاره های مختلفی دارد و مصاف با آنها دشوار خواهد بود.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد./ایرنا

نظر شما