شناسهٔ خبر: 68504890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر صمت:

کارخانه لاستیک آریا تایر هامون باید در کمتر از ۳ سال تکمیل شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه لاستیک آریا تایر هامون گفت: هر سه سهام‌دار این کارخانه تشکیل جلسه دهند و متعهد شوند که تا کمتر از سه سال آینده کار را تکمیل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمد اتابک در حاشیه بازدید از محل احداث کارخانه لاستیک آریا تایر هامون واقع در شهرک صنعتی رامشار در رابطه با افزایش سرمایه اظهار کرد: زمانی که شرکا را داخلی (از وزارت صمت) گذاشتید، خود شرکا افزایش سرمایه را تصویب کنند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه هنوز ساخته نشده، افزود: تولید لاستیک در حوزه‌ای که بازار دارد، انجام شود؛ سپس خط تولید لاستیک معدنی را در فاز توسعه کارخانه ایجاد کنید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه تولید لاستیک اتوبوسی پر تیراژ است و می‌توانید انجام دهید، تاکید کرد: این کارخانه باید تعیین تکلیف شود و باید زمان این مهم را نهایی کنیم، تیراژی تولید شود که بازار دارد.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های بزرگ‌تر در کشور ایجاد شدند و این کارخانه هم تکمیل می‌شود، گفت: واحد تولیدی آریا تایر هامون در صورت بهره برداری با سرمایه بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغال ۶۷۰ نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم سالانه ۵۰ هزار تن انواع تایر ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین تولید خواهد کرد.

نظر شما