شناسهٔ خبر: 68496761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نورنیوز | لینک خبر

جواد توپ را در زمین استقلال انداخت

نکونام در آستانه جدایی؟

استقلال در حالی باید در ادامه لیگ و همچنین در لیگ نخبگان آسیا به میدان برود که وضعیت کادر فنی این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

صاحب‌خبر -

نورنیوز- گروه ورزشی: استقلال در شرایطی فصل گذشته را به پایان رساند که این تیم در رقابت فشرده با پرسپولیس، با یک امتیاز کمتر از رقیب دیرینه اش، از رسیدن به قهرمانی باز ماند. در ادامه خبرهایی مبنی بر احتمال انتخاب یک مربی خارجی برای آبی ها به گوش می رسید اما در نهایت جواد نکونام روی نیمکت این تیم ابقا شد.

هلدینگ خلیج فارس هم به عنوان مالک باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات به جذب بازیکنان مختلف پرداخت تا دست نکونام برای رسیدن به اهداف تاکتیکی اش باز باشد.
استقلال فصل را با پیروزی ۲-۱ برابر شمس آذر آغاز کرد ولی در بازی دوم برابر ملوان با تساوی ۲-۲ متوقف شد و در بازی سوم مقابل استقلال خوزستان ۱-۰ شکست خورد. موضوعی که اعتراض شدید هواداران استقلال به خصوص در فضای مجازی را در پی داشت و آنها با هشتک هایی که ترند شد، خواستار اخراج نکونام شدند.
به وجود آمدن چنین فضایی، گویا مسئولان هلدینگ خلیج فارس را به این فکر واداشته که مربی دیگری را جانشین نکونام کنند.
در این میان و در روزهای گذشته، خبرهایی مبنی بر مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی سرمربی اسبق این تیم به گوش رسید ولی در ادامه گفته شد، مجیدی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است اما این پایان کار نبود. چرا که دیروز هم خبرهایی مبنی بر مذاکره آبی ها با یکی دو مربی کروات منتشر شد.
نکته ای که در این میان وجود دارد، این است که باشگاه استقلال هم در برابر این خبرها واکنشی از خود نشان نداده و حتی اطلاعیه ای هم در حمایت از نکونام صادر نکرده تا به این ترتیب بر شایعات مهر تایید زده باشد.
در این شرایط، جواد نکونام هم که همیشه تاکید داشت، قول قهرمانی نمی دهد، رویه ای متفاوت را در پیش گرفته و در مصاحبه اخیرش اعلام کرده استقلال را قطعا قهرمان خواهد کرد تا توپ را در زمین باشگاه انداخته باشد!
در هر صورت، به نظر می رسد نیمکت استقلال در آستانه تغییرات قرار  دارد و باید دید نیمکت این تیم چه سرنوشتی خواهد داشت؟


نورنیوز

نظر شما