شناسهٔ خبر: 68498976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

روشنگری مارکو رویس درباره اختلاف با سرمربی دورتموند

ستاره سابق آلمانی سه ماه پس از آخرین بازی رسمی خود برای دورتموند درباره رابطه خود با سرمربی سابقش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
رویس: به دنبال بیرون انداختن ترزیچ نبودم!
به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، مارکو رویس و ادین ترزیچ هر دو در زمان حضورشان در دورتموند دیدگاه‌های متفاوتی با یکدیگر داشتند به طوری که گفته می‌شد رویس ۳۵ ساله همراه دیگر بازیکنان دورتموند در پایان سال ۲۰۲۳ حتی شورشی علیه مربی به راه انداختند.
 
رویس در ژانویه به شدت این اتهامات را رد کرد و اکنون با فاصله‌ای بیشتر از آن زمان دوباره درباره ترزیچ صحبت کرد و اشاره کرد که اگرچه اختلافاتی وجود داشت اما روابط دو طرف همه چیز سالم بود.
 
او گفت: «ما همچنان در تماس هستیم و در طول سال همیشه رابطه‌ای خوب داشتیم. لازم نیست همیشه هم‌نظر باشیم، لازم نیست همیشه بهترین دوستان باشیم اما باید یک زبان مشترک داشته باشیم و ما این کار را کردیم.»
 
رویس که اکنون بازیکن باشگاه ال‌ای گلکسی است، در مصاحبه‌ای با بیلد توضیح داد که پس از نیم‌فصل ناموفق باشگاه، برای جذب بازیکنان و کمک مربیان جدید تلاش کرده و گفت: «من در شورای تیم بودم و وظیفه‌ام صحبت کردن درباره مسائل بود. ما همه از وضعیت بسیار ناراضی بودیم. به همین دلیل سعی کردم به نفع باشگاه درباره چگونگی بهبود وضعیت صحبت کنم. من مدت زیادی در باشگاه بودم و احساس وظیفه می‌کردم دهانم را باز کنم و مسائل را پیش ببرم.»
 
رویس همچنین با بیان اینکه پیشنهاد جذب دستیاران جدید هیچ ارتباطی با ادین نداشت و گفت: «این تلاش علیه او نبود. بلکه یک انگیزه جدید بود تا ما به طور کلی موفق‌تر باشیم. ما نمی‌خواستیم علیه او کاری کنیم.»

نظر شما