شناسهٔ خبر: 68479561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با دهه پایانی ماه صفر؛

پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مسیر ورودی حرم رضوی استقرار یافتند

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ از استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین به مناسبت ایام دهه پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در مسیر ورودی حرم مطهر رضوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی برهان پناه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده پایگاه اکرام و ایتام کمیته امداد شهرستان کوهسرخ به مناسبت این ایام، در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی (صحن نواب صفوی)، با هدف جذب حامی و کمک‌های نقدی برای فرزندان ایتام و محسنین شهرستان با حضور کارشناسان و همکاران حوزه مشارکت‌های مردمی مستقر و برپا شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی جذب بیش از ۱۰۰ حامی توسط پایگاه‌های اکرام و ایتام شهرستان در دهه پایانی ماه صفر، افزود: در حال حاضر تعداد ۲۳۰۰ نیکوکار و حامی از ۷۰ فرزند یتیم و ۱۵۰ فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

 برهان پناه تصریح کرد: نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۱۵۳۱۵۶۶۱۴ یا تماس با شماره ۰۹۱۵۳۱۵۶۶۱۴و ۰۵۱۵۵۸۲۳۲۸۹ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در روزهای پایان ماه صفر به منظور حمایت از ایتام و یا اهداء کمک‌های نقدی به فرزندان یتیم و محسنین شهرستان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما