شناسهٔ خبر: 68478505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تداوم روند افزایشی رطوبت و شرجی در استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا پایان هفته به‌تناوب با وزش بادهای ملایم جنوبی، افزایش رطوبت و شرجی هوا در این استان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا پایان هفته جاری خلیج فارس نیز به طور نسبی وضعیت ملایمی تجربه می‌کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم و خورموج با ۴۶ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی‌ ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، در ابتدا شمال غربی به تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، امشب در فراساحل شمالی و مرکزی خلیج فارس ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

تداوم گرمای ۴۵ درجه در پنج شهر استان بوشهر/ پیش بینی افزایش رطوبت در استان

دمای هوای پنج شهر استان بوشهر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید

تداوم روند افزایشی دما در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امشب در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۰، مد اول ساعت ۰۷:۱۹، جزر دوم ساعت ۱۴:۴۲، مد دوم ساعت ۲۰:۲۸ خواهد بود.

نظر شما