شناسهٔ خبر: 68471818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار خراسان شمالی :

سرانه سهمیه سوخت خراسان شمالی افزایش یابد

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و قائم‌ مقام ستاد خدمات سفر خراسان شمالی گفت: سرانه سوخت این استان توسط ستاد اجرایی خدمات سفر کشور افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی رشیدی یکشنبه شب در سومین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر استان ویژه دهه پایانی ماه صفر افزود: مشکل کمبود سهمیه سوخت استان نسبت به جمعیت یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات به گردشگران است که باید از ستاد مرکزی مطالبه و پیگیری شود.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امدادی باید آمادگی لازم برای استقبال از زائران حرم رضوی را داشته باشند.

راه‌اندازی ایستگاه‌های استراحت رانندگان، محدودیت‌های ترافیکی ایام تعطیلات، گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی، نظارت بر موکب‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد با پلیس‌راه از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه که به‌ صورت وبیناری با حضور فرمانداران و نماینده ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در وزارت میراث‌ فرهنگی برگزار شد، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث ‌فرهنگی و عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های استان برای مساعدت و پیگیری موضوعات مرتبط با زائران و مسافران در ستاد مرکزی اعلام آمادگی کرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

نظر شما