شناسهٔ خبر: 68463795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هالند را حتی با رونالدو و مسی هم مقایسه نکنید

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: جیمی ردنپ معتقد است که نباید ارلینگ هالند را حتی با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه کرد.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبه‌روی وستهم به میدان رفت و موفق شد با درخشش ارلینگ هالند با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

این ستاره نروژی در این بازی هم توانست در نقش ناجی تیمش ظاهر شود و هر سه گل سیتی را به ثمر رساند تا در فاصله هشت روز دومین هت‌تریکش در فصل جدید را به ثبت رسانده باشد و بار دیگر همه نگاه‌ها را متوجه خود کند.

ردنپ در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره او اظهار داشت: "هالند ۲۶۳ گل در ۳۱۷ بازی به ثمر رسانده است. کافی است فقط برای چند ثانیه به این آمار فکر کنید تا متوجه شوید که انجام دادن چنین کاری تا چه حد دشوار است.

البته که او در تیمی بسیار خوب و عالی بازی می‌کند که انجام دادن این کار را برایش آسان کرده است. اما او بازیکنی فوق‌العاده است. باید توجه داشته باشید که هالند با رونالدو و مسی تفاوت زیادی دارد و ما نباید او را و سبک بازی این بازیکن را حتی برای یک دقیقه با آنها مقایسه کنیم. به سختی می‌توان گلزن دیگری را پیدا کرد که در حد و اندازه او خطرناک باشد و بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند."

برچسب‌ها:

نظر شما