شناسهٔ خبر: 68448002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

فرش قرمز برای بارسا:‌20 سال‌بدون یک امتیاز

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رئال وایادولید، حریف امروز بارسا، 20 سال است نتوانسته در ورزشگاه آبی و اناری‌ها به یک مساوی هم برسد.به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار که وایادولید در زمین بارسا به امتیاز رسید، در فصل 04-2003 بود که بازی 1-1 مساوی شد. در مجموع 46 دیدار در زمین بارسا، دو برد، به اضافه 6 تساوی و 38 شکست برای رئال وایادولید به ثبت رسیده است.

آخرین بار که وایادولید در زمین بارسلونا به میدان رفت، در فصل 23-2022 بود که با سقوط این تیم همراه شد. آن بازی در نوکمپ برگزار شد و با نتیجه 4-0 به سود بلوگرانا به پایان رسید. لواندوفسکی دو گل زد (دقیقه 24 و 64)، پدری و سرجی روبرتو نیز در وقت تلف شده کار را تمام کردند. 

بازی ماقبل آخر ولی به خاطر داوری اش جنجالی شد. دیداری مربوط به فصل 21-2020 که وایادولید در نوکمپ با گل دقیقه 90 دمبله از بارسا شکست خورد. در دیداری که میهمان سزاوار باخت نبود و داور قبل از گل دمبله می‌توانست یک پنالتی برای این تیم بگیرد. وایادولید دقایقی قبل از گل بارسا نیز با اخراج اسکار پلانو 10 نفره شده بود. وایادولید همان فصل نیز سقوط کرد.

بارسا با سه برد متوالی و صدرنشین به این بازی رسیده و می‌خواهد پوکر را تکمیل کند و رئال را برای بازی فردا شبش مقابل بتیس تحت فشار بگذارد. آمار نیز به سود این تیم است و شاید از حالا باید تیم تحت هدایت هانسی فلیک را برنده بدانیم.

برچسب‌ها:

نظر شما