شناسهٔ خبر: 68460115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انتقاد \پیشکسوت پرسپولیس از شماره هفت سرخ‌ها:

سروش رفیعی تمرکز ندارد و باید جانشین داشته باشد

انتقاد \پیشکسوت پرسپولیس از شماره هفت سرخ‌ها: پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در خط میانی، به انتقاد از عملکرد سروش رفیعی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جمشید شاه‌محمدی با گلایه از وضعیتی که برای میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا پیش آمده گفت: این مسأله نشان دهنده ضعف فدراسیون فوتبال است که نتوانسته برای تیم‌هایی که در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا نماینده ایران هستند یک ورزشگاه درست و در شأن فوتبال ایران را به AFC معرفی کند. اصلاً چرا تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال که بهترین و پرهوادارترین تیم‌های ایران و حتی آسیا هستند باید خانه به دوش باشند و یک ورزشگاه آزادی در اختیار آنها قرار نگیرد تا ورزشگاه‌هایی که حتی برای لیگ برتر هم مناسب نیستند برای بازی‌های لیگ نخبگان انتخاب شوند.

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود: بازیکنان خوبی داریم اما باید این را در نظر بگیریم که همین کشورهای اطراف خودمان هم خیلی پیشرفت کرده‌اند و با شرایطی که در داخل کشورهایشان فراهم ساخته‌اند واقعاً تیم‌های ما را به چالش کشیده‌اند نمونه‌اش هم همین تیم ملی ازبکستان است که در چند رده مختلف تیم‌های ملی ما را شکست داده است.

شاه‌محمدی تأکید کرد: این کمبود واقعاً به تیم ملی و نماینده‌های ما در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا لطمه می‌زند و توان تیم‌های ما را می‌گیرد. من تمام این مشکلات را به فدراسیون نسبت می‌دهم و خطاب به مسئولان می‌گویم شرایط فوتبال را درست کنید و اجازه ندهید جایگاهمان بیشتر از این در آسیا تضعیف شود.

او درباره خط حمله و مهاجمان پرسپولیس نیز گفت: علیپور و عیسی مهاجمان خوبی هستند اما این بضاعت برای خط حمله کافی نیست به همین دلیل هم حتماً به یک مهاجم بلندزن و ششدانگ نیاز داریم که بتواند در فاز گلزنی خیال تیم را آسوده کند. پرسپولیس خریدهای خارجی خوبی داشته اما کافی نیست و حتماً باید دو بازیکن دیگر را در خط حمله و هافبک طراح به خدمت بگیرد. به نظرم باید اول بازیکنی را به خدمت بگیرند که یک هافبک وسط طراح ایده‌آل باشد. بازیکنی که بتواند خوب پاس بدهد. کاری که در حال حاضر سروش نمی‌تواند به بهترین شکل برای پرسپولیس انجام دهد ضمن اینکه به نظرم سروش به حاشیه هم رفته و تمرکز لازم را ندارد. به او توصیه می‌کنم هیچ‌کس بزرگتر از پرسپولیس نیست و فوتبال هم فقط به حرف زدن خلاصه نمی‌شود.

شاه‌محمدی در خصوص شانس موفقیت گاریدو در پرسپولیس هم گفت: مربیان خارجی برنامه‌ریزی کاملی دارند و برای هر کارشان فلسفه خاصی دارند به همین دلیل عیار گاریدو چند هفته دیگر مشخص می‌شود. چند هفته دیگر بهتر می‌توانیم در خصوص او اظهار نظر کنیم. البته من معتقدم شاید با توجه به مهره‌هایی که در خط دفاع و هافبک داریم سیستم 2-5-3 برای پرسپولیس مناسبتر باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما