شناسهٔ خبر: 68425091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۳۶ پروژ در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ۳۶ پروژ در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد. با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ۳۶ پروژ در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی به مناسبت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر سی سخت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر و شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش و هشت سال دفاع مقدس و همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در آیین افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های شهرستان دنا به نمایندگی از دیگر پروژه های این شهرستان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت در این شهرستان ۳۶ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی عنوان کرد از این تعداد ۳۴ پروژه با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان افتتاحی و یک پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان کلنگ زنی است.

هاشمی مهر اعتبار هزینه شده و یا در نظر گرفته شده برای این تعداد پروژه را افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا هم، آسفالت راه اصلی اصفهان به یاسوج در مسیر سی سخت همراه با زیرگذر و رو گذر، چمن مصنوعی، ۱۱ طرح برق رسانی شامل تقویت و اصلاح شبکه برق با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان، طرح پرورش مرغ تخم گذار ، احداث سایت های ایرانسل و همراه اول از جمله پروژه های افتتاحی این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما