شناسهٔ خبر: 6840621 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

پرداخت صفر تا صد هزینه‌های بیماران خاص آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، گفت: با برخی از مراکز درمانی در حال قرارداد هستیم تا صفر تا صد هزینه‌های فرهنگیانی که دارای بیماران خاص هستند را پرداخت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد بطحایی در سومین روز از سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار کرد: شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با هزینه‌ای که از آموزش و پرورش دریافت می‌کند، دیگر نگران ضریب خسارت و خالی شدن صندوق نیست.

وی افزود: در حال عقد قرارداد با برخی از مراکز درمانی هستیم تا از صفر و صد هزینه‌های بیمه شده را آموزش و پرورش پرداخت کند و افرادی که با بیماری‌های خاص و پرهزینه روبرو هستند، از این طریق مداوا شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم در شهریور ماه اهداف مورد نظر محقق و بیمه تکمیلی را از مهرماه برای طرح جدید منعقد کنیم.

بطحایی ادامه داد: دندانپزشکی حلقه مفقوده بیمه تکمیلی است و متاسفانه نتوانسته‌ایم در بیمه تکمیلی دندانپزشکی را بیاوریم و روشی را به جای آن پیش‌بینی کرده‌ایم تا در درمانگاه‌های فرهنگیان که یونیت دندانپزشکی وجود دارد، آنها را تجهیز و تا پایان سال 94 در مراکز استان‌ها، کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی را راه‌اندازی کنیم و از محل بیمه تکمیلی، این موضوع را جبران نماییم.
 

نظر شما