شناسهٔ خبر: 68396915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

احداث بیمارستان قلب در محل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) در دستور کار قرار گرفت

بوشهر_ ایرنا_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در دفاع از حقوق مردم و احداث بیمارستان قلب در محل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سابق میدان را ترک نخواهیم کرد و این بیمارستان در آن مکان ساخته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسن ملکی زاده روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دیلم بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه خدمات سلامت، از لحاظ زیرساخت‌ها، تجهیزات پزشکی و همچنین نیروهای تخصصی که در واقع اساس خدمات‌رسانی هستند، پیشرو است.

وی افزود: تأسیسات برق بیمارستان دیلم یکی از پروژه‌های مهم مورد نیاز حوزه درمان طی سال‌ها معلق مانده بود که امروز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی اضافه کرد: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان دیلم یکی از پروژه‌های حائز اهمیت بوده که از لحاظ زیست‌محیطی نیز دارای اهمیت بالایی بوده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که با تقویت سیستم بهداشت و درمان در بخش زیرساخت‌ها، تجهیزات، متخصصین و کارشناسان، مسیر را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم فراهم نماییم.

ملکی زاده با بیان اینکه احداث بیمارستان قلب بوشهر حق مسلم مردم است، عنوان کرد: در رابطه با احداث بیمارستان قلب بوشهر، از جانب استاندار تلاش‌های بسیاری شده، توافق‌نامه‌ها نیز به امضا رسیده و خیرین هم پای‌کار بوده ولی متأسفانه هنوز زمین مهیا نشده است.

وی بیان کرد: در رابطه با احداث بیمارستان قلب بوشهر در محل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سابق، مخالفت‌هایی وجود دارد اما ما در این زمینه پیگیری‌های لازم را ادامه خواهیم داد و در دفاع از حقوق مردم برای احداث بیمارستان در این مکان کوتاهی نخواهیم کرد.

نظر شما