شناسهٔ خبر: 68401329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس : حوزه زیرساختی صنعت البرز دچار کاستی است

کرج - ایرنا - نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حوزه زیر ساختی بخش صنعت البرز در زمینه آب ، برق و گاز دچار مشکل و کاستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، « علی شیرین زاد» روز چهارشنبه در نشست خبری با موضوع بررسی مشکلات و نیازهای حوزه صنعت استان البرز افزود: گلایه اصلی صنعتگران البرز درتابستان قطعی برق است بطوریکه خط تولید آنها متوقف می شود .

وی با اشاره به فعالیت سه هزارو 760 واحدتولیدی و صنعتی در استان البرز یادآورشد: این استان یکی از مناطق مهم صنعتی کشور به شمارمی رود ولی در حوزه زیرساخت های خدماتی دچار مشکل است.

شیرین زاد گفت: بنا به گفته تولیدکنندگان، صنعت البرز در فصل زمستان مشکل گاز دارد و واحدهای صنعتی در طول سال با مشکل تامین آب مواجه هستند.

نماینده مجلس : حوزه زیرساختی صنعت البرز دچار کاستی است

وی افزود: صنعتگران باید حقوق ، بیمه و مالیات پرداخت کنند درحالی که به دلیل قطعی آب ، برق و گاز توقف تولید دارند .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس نشستی که امروز با تامین اجتماعی و امور مالیاتی استان البرز داشتیم قول مساعدت با صنعتگران داده شد.

برای رفع مشکلات آب ، برق و گاز نیازبه همراهی مردم داریم

شیرین زاد درادامه تاکید کرد: درفصل تابستان شاهد افزایش ۴۰درصدی مصرف برق به دلیل استفاده از کولر های گازی هستیم بنابراین بهینه سازی مصرف باید در این زمینه فرهنگ سازی شود .

وی گفت: با توجه به اینکه استان البرز قطب صنعتی کشور به شمار می رود باید اقدامات موثری را در بهینه سازی مصرف داشته باشد تا بخش کشاورزی و صنعت با مشکل زیرساخت های آب ، برق و گاز مواجه نشوند.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی یادآورشد: بسیاری از محدودیت های منابع در استان البرز به سبب مهاجرت پذیری آن است که باید تمهیدات لازم را نیز در این زمینه پیش بینی کرد.

نظر شما