شناسهٔ خبر: 68393176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لغو مصوبه تعطیلی پنجشنبه‌ها در آستانه سفرهای تابستانی

بر اساس اعلام کارگروه انرژی استان یزد، مصوبه تعطیلی پنجشنبه‌ها لغو شده و مبنای ساعت کاری ادارات و بانک‌های دولتی یزد تا نیمه شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در آستانه تعطیلات پایانی ماه صفر و آخرین ماه تابستان در حالی که بسیاری از مردم استان یزد با خنک‌تر شدن هوا در حال برنامه‌ریزی برای سپری کردن اوقات فراغت در روزهای آخر تابستان و سفرهای تابستانی بودند، خبر لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها کام بسیاری از کارکنان دولتی و خانواده‌ها را تلخ کرد.

محمدحسین پارسائیان در این رابطه اظهار کرد: با توجه به عبور از موج گرمایی استان، از هفته جاری تمام ادارات استان در روزهای پنجشنبه برای خدمت‌رسانی به مردم دایر می‌شوند.

وی از لغو مصوبه تعطیلی پنجشنبه‌ها تا پانزدهم شهریورماه خبر داد و افزود: در حال حاضر مبنای ساعت کار ادارات استان همچنان تا ۱۵ شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۶ تا ۱۲ است و پس از آن ساعت کاری به روال معمول می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: این مصوبه در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم استان و عبور از موج گرما بوده است.

به گزارش ایمنا، این اعلام تغییر نابهنگام لغو مصوبه تعطیلی پنجشنبه‌ها موجی از نارضایتی کارکنان دولتی را در پی داشت.

نظر شما