شناسهٔ خبر: 69140754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار سابق یزد: بابت قصور در خدمت‌ طلب عفو ‌می‌کنم‌

استاندار یزد در دولت سیزدهم گفت: از خداوند و مردم بابت قصور در خدمت، خطا‌ها و کم‌کاری‌های احتمالی عذرخواهی و طلب عفو و خدمت می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد با اشاره به اینکه مردم یزد نجیب‌ترین، سخت‌کوش‌ترین، با تجربه‌ترین و همراه‌ترین مردم ایران زمین هستند اظهار داشت: عملکردها زمانی ارزشمند است که دو ویژگی داشته باشد.

وی تصریح کرد: ویژگی اول آن اخلاص و انجام کار برای رضای خداست و نکته دوم جلب رضایت مردم به صورت نسبی است و مردم باید از کارها یک رضایت نسبی داشته باشند.

استاندار یزد در دولت سیزدهم افزود: از خداوند و مردم بابت قصور در خدمت، خطا‌ها و کم‌کاری‌های احتمالی عذرخواهی و طلب عفو و خدمت می‌کنم.

فاطمی با اشاره به انتصاب دکتر بابایی به سمت استاندار یزد ادامه داد: ایشان یک فرد متدین، فاضل و نخبه است و من به عنوان یک دانشگاهی و معلم دانشگاه، با مستندات دقیق آقای بابایی را نخبه و فاضل می‌دانم.

وی به تسلط آقای بابایی به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی گفت: علاوه بر این، ایشان از خداوند فضیلت ایثارگری و آزادگی را دریافت کردند و سوابق اجرایی ارزشمندشان از کف تا بالا هم اهمیت بسیار بالایی دارد.

استاندار یزد ادامه داد: توسعه ای بودن و شخصیت معتدل، درک بخش خصوصی و مدیریت در این حوزه، سلامت نفس و پاک دست بودن، روحیه جوانگرایی و تحولی بودن، عملگرایی، جدیت و قاطعیت در کار و اینکه توان کار کردن با سلایق مختلف را دارند از مهمترین ویژگی‌های آقای بابایی است و در مجموع ایشان را نماد دانایی و توانمندی می‌دانم.

فاطمی اظهار امیدواری کرد که آقای بابایی بتواند در دولت چهاردهم به عنوان استاندار نمونه در تمام کشور موفق باشد و زمینه توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر یزد را فراهم کند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه موفقیت دولت چهاردهم موفقیت نظام است گفت: همه ما باید کمک کنیم و دست به دست هم دهیم تا زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/781/.

نظر شما