شناسهٔ خبر: 68392490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار لرستان:

۳۰۰ میلیارد ریال برای جاده اشترینان هزینه شده است

زهره گودرزی

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال برای جاده اشترینان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

مسلم مرادی امروز، ششم شهریورماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های راهداری بروجرد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم ایمن سازی جاده‌ها انجام و جاده اشترینان با ۳۰۰ میلیارد ریال ایمن سازی و روکش آسفالت شد.

وی با بیان اینکه امروز به مناسبت هفته دولت ۷ پروژه راهداری این شهرستان با حضور استاندار لرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه ها بالغ بر ۱۵۷۰ میلیارد ریال است.

این معاون استاندار خاطرنشان کرد: لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور بروجرد-اشترینان به طول ۱۸ کیلومتر و اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال، لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور بروجرد _اراک به طول ۷.۵ کیلومتر و اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و محور خرم آباد _ بروجرد به  طول ۸ کیلومتر و اعتبار ۲۴۰ از جمله این پروژه‌ها است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: نصب نیوجرسی محور بروجرد -اشترینان -سه راهی نهاوند ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال، روکش راه‌های فرعی و روستایی به طول ۶.۶ کیلومتر با اعتبار ۹۰ میلیارد، آسفالت و ابنیه فنی راه روستایی کولیدر به طول ۱.۶ کیلومتر و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و همچنین بازسازی راهدارخانه‌های هیراب و اشترینان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال  از جمله پروژه‌های افتتاح شده است.

مرادی بیان کرد: همچنین برای اجرای طرح پایش تصویری ۱۲ میلیارد از اعتبارات استانی و ۱۷ میلیارد از اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۱ دوربین در سطح شهر بروجرد فعال بوده و برای تکمیل پروژه طرح پایش تصویری بروجرد ۴۰ میلیارد دیگر نیاز بوده که در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نظر شما