شناسهٔ خبر: 68392062 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تصادف پراید با شتر دو کشته برجای گذاشت

تصادف پراید با شتر دو کشته برجای گذاشت

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: تصادف خودرو پراید با شتر در جاده فرعی طرود به بیارجمند شاهرود منجر به کشته شدن ۲ نفر شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایرنا: معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: تصادف خودرو پراید با شتر در جاده فرعی طرود به بیارجمند شاهرود منجر به کشته شدن ۲ نفر شد.

تصادف پراید با شتر دو کشته برجای گذاشت

ابوطالب جلالی شامگاه سه‌شنبه افزود: این حادثه ساعت ۱۸ به گروه‌های امدادی اورژانس و هلال احمر توسط مردم محلی اطلاع‌رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌اورژانس روستای طرود و کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند، ابراز کرد: عوامل پایگاه هلال احمر نیز در محل حضور یافتند.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: این حادثه در ۱۰ کیلومتری جاده روستای طرود به بیارجمند(چاه جام) به وقوع پیوست.

جلالی گفت: در این حادثه ۲ جوان ۳۰ و ۳۵ ساله جان باختند.

طرود با بیش از سه هزار نفر جمعیت ۱۲۰ کیلومتر از شاهرود فاصله دارد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

تصادف پراید با شتر دو کشته برجای گذاشت

 

پ

نظر شما