شناسهٔ خبر: 68381512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار:

قاتل فراری مسلح پرند در گیلان دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: فردی که روز گذشته ۲ نفر را در شهر پرند به قتل رسانده بود با هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه بلوکات و پلیس آگاهی استان گیلان در یک عملیات مشترک در شهر بیجار شهرستان رودبار دستگیر و یک قبضه اسلحه از متهم کشف شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری شخصی و قتل ۲ نفر در شهر پرند، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، با هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه بلوکات و پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفاء متهم در یکی از روستاهای شهر بیجار این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اخذ دستور قضائی، پلیس به آدرس محل موردنظر اعزام و در یک عملیات مشترک متهم را ظرف کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از وی کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل ۲ مرد ۴۰ و ۵۰ ساله اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی و مالی اعلام کرد، افزود: قاتل ۵۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

نظر شما