شناسهٔ خبر: 68381331 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهلت مجدد ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره‌های کاردانی و کارشناسی

طاهره مرادی

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره‌های‌ کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ براساس معدل کاردانی صورت می‌گیرد، تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پیرو اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن‌دسته از داوطلبانی که در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد، برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه های تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ و ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملس سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را در این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین پیرو اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش در ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، فرصت ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد، تمدید شد.

از همین رو به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ و ۱۴۰۳/۰۵/۲۹، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را برای این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما