شناسهٔ خبر: 68374266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های  کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ بر اساس معدل کاردانی صورت می‌گیرد، تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن‌دسته از داوطلبانی که در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد، برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه های تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ و ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملس سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

درضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را در این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

نظر شما