شناسهٔ خبر: 68377942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بخش بستری بیمارستان سل امام رضا (ع) زابل به بهره‌برداری رسید

زابل - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل در شمال سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری بخش بستری بیمارستان سل امام رضا (ع) زابل خبر داد و گفت: بیماران ریوی و مبتلا به سل در این بخش، پوشش داده خواهند شد.

صاحب‌خبر -

مسعود صالحی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیمارستان سل امام رضا (ع) زابل حدود سه سال پیش افتتاح شده بود اما هیچگاه بخش بستری آن مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و بیماری نیز پذیرش نمی‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش‌های مکرر، مشکلات ساختمانی و تاسیساتی آن در مدت سه ماه گذشته مرتفع و توانستیم اکنون بیماران را در این بخش بستری کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل بیان کرد: این بیمارستان در مساحت سه هزار و ۳۰۰ متر توسط بنیاد خیریه فردوس ساخته شده و دارای ۴۶ تخت است که از ۲۳ تخت آن استفاده می‌شود.

وی افزود: تمام اتاق‌های این بیمارستان تک بیمار و کاملا ایزوله و به شکل vip ساخته شده تا بیمار در شرایطی بسیار آرام مراحل بهبود خود را طی کند.

به گزارش ایرنا، گرامیداشت هفته دولت بخش بستری بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی سل امام رضا (ع) با حضور سرپرست فرمانداری ویژه زابل، امام جمعه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، معاونان توسعه و درمان، معاونان فرمانداری، بخشدار مرکزی و کرباسک و شورای اداری شهرستان زابل به بهره‌برداری رسید.

نظر شما