شناسهٔ خبر: 68370361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد:

‌ارائه بیش از ۵۰۰ هزار نفر خدمت به زائرین اربعین توسط هلال‌ احمر فارس

زهرا عسگری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارائه بیش از ۵۰۰ هزار نفر خدمت به زائران اربعین حسینی توسط این جمعیت خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین درویشی امروز، ۵ شهریورماه در نشست جمعیت هلال احمر فارس از فعالیت نیروهای عملیاتی و متخصص این جمعیت در ۶ درمانگاه در مسیر طریق الحسین و شهر سامرا خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر فارس از ابتدای طرح خدمان جامع هلال احمر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) تاکنون به ۵۲۸ هزار و ۲۷۳ نفر  در حوزه‌های دارویی، پزشکی و درمان گرمازدگی خدمت‌رسانی کرده است.

وی تصریح کرد: در این طرح ۲۴۰ نیروی امدادی و متخصص با تمام توان خود در ۶ درمانگاه که  ۲ درمانگاه در شهر سامرا و ۴ درمانگاه با همکاری بسیج جامع پزشکی در طریق‌الحسین مستقر بودند؛ به زائران اربعین حسینی خدمات امدادی و درمانی ارائه کردند.

درویشی با بیان اینکه خدمات هلال احمر با هدف افزایش سطح آسایش و رضایت زوار عزیز صورت گرفت، گفت: جمعیت هلال احمر استان فارس در زمینه درمانی، خدماتی از قبیل دارویی به ۱۷۱ هزار و ۳۵۰ نفر، در زمینه پیراپزشکی و پرستاری به  ۱۵۲هزار و ۳۶۱نفر و درمانی به ۱۶۵ هزار و ۵۳۶ خدمت رسانی نمود، هم چنین ۳۹ هزار و ۲۶ نفر دچار گرمازدگی شده بودند که به این زائران نیز در درمانگاه های هلال احمر رسیدگی صورت پذیرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر فارس در پایان اضافه کرد: در طول این طرح هلال احمر استان فارس از ۱۰ خودرو آمبولانس و امدادی ـ عملیاتی خود با هدف کمک به انتقال بیماران به بیمارستان‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام

نظر شما