شناسهٔ خبر: 68363145 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بیش از ۸۰ درصد پارکینگ‌های شهر مهران خالی شدند

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: بیش از ۸۰ درصد پارکینگ‌های شهر مهران خالی شده‌اند، پیش بینی می‌شود زائران  امروز نهایتا تا ساعات پایانی شب خیلی عظیمی از آنان به کشور بازگردندکه با تمهیدات ستاد اربعین بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه شهید رئیسی مستقر و از این بابت مشکلی وجود ندارد. فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: بیش از ۸۰ درصد پارکینگ‌های شهر مهران خالی شده‌اند، پیش بینی می‌شود زائران  امروز نهایتا تا ساعات پایانی شب خیلی عظیمی از آنان به کشور بازگردندکه با تمهیدات ستاد اربعین بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه شهید رئیسی مستقر و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا امروز دوشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۳، در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران، گفت: در این مدت نزدیک به ۳ میلیون و ۷۰۰ تردد زائران را در مرزهای اربعینی شاهد بودیم و با این حجم تردد زائر و تردد خودرویی خوشبختانه هیچ گونه خللی در روند خدمات رسانی به زائران به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه این ماموریت در سایه توجهات امام حسین (ع) یکی از منظم‌ترین مأموریت‌های پلیس بود، اضافه کرد: در بازدید از وضعیت تردد زائران حسینی در مرزهای ۷گانه زائران از عملکرد پلیس رضایت داشتند که این امر برای ما ارزشمند بود.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد پارکینگ‌های شهر مهران خالی شده‌اند، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود زائران  امروز نهایتا تا ساعات پایانی شب خیلی عظیمی از آنان به کشور بازگردند که با تمهیدات ستاد اربعین بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه شهید رئیسی مستقر و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه روند کاهش نیروی های پلیس متناسب با روند ورود زائران خواهد بود،گفت: زائران مطمئن باشند پلیس تا آخرین زائری که به کشور باز می‌گردد در مرزها استقرار دارند و  به آنان خدمات انتظامی ارائه می‌شود.

سردار شرفی رضایتمندی زائران از عملکرد پلیس را مایه افتخار و دلگرمی کارکنان دانست و گفت: ان‌شاءالله و طی روزهای آتی و با کاهش میزان ترددات ادامه ماموریت به انتظامی و مرزبانی استان‌های اربعینی سپرده می‌شود و به تدریج از آمار کارکنان کمکی اعزامی از مرکز کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما