شناسهٔ خبر: 68361037 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بازدید میدانی از شرکت های دانش بنیان و فناور یزدی دریافت کننده تسهیلات تبصره 18 | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تبصره 18 قانون بودجه به بخش ICT استان یزد، گفت: در راستای نظارت بر حسن اجرای طرح های این حوزه، بازدید میدانی از شرکت های دانش بنیان و فناور یزدی دریافت کننده تسهیلات تبصره 18 صورت گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر گفت: در این بازدید ها که با همراهی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان به صورت دوره ای انجام می شود روند اجرای طرح های حوزه ICT استان مورد بررسی قرار می گیرد.

فداکار ضمن تاکید بر نقش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در حمایت از فعالان صنفی حوزه فناوری اطلاعات در استان، افزود: تسهیلات اشتغال زایی تبصره 18 زمینه رونق کسب و کار های دانش بنیان و فناور، اشتغال و توانمند سازی این بخش و تامین نیاز خدمات فناوری اطلاعات برای سایر بخش‌های اقتصادی استان را فراهم می کند.

گفتنی است شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص تسهیلات مذکور به سایت اداره کل به آدرس yazd.ict.gov.ir مراجعه فرمایند.

نظر شما