شناسهٔ خبر: 68360849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول:

۱۰۲ مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی لرستان وارد مدار می‌شود

آزیتا یوسفیان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۱۰۲ مگاوات برق برای شهرک‌های صنعتی لرستان تا پایان سال ۱۴۰۴ وارد مدار می‌شود

صاحب‌خبر -

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه شهرک‌های صنعتی لرستان رقم خورده گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی اضافه کرد: در لرستان رشد شهرک‌سازی نسبت به سه سال اخیر ۱۱.۲ برابر رشد داشته است و البته با احتساب تملک دارایی این رشد به ۱۳ برابر هم می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان به انعقاد قرارداد برای تولید ۱۰۲ مگاوات برق اشاره کرد و گفت: این رقم نسبت به عملکرد ۳۰ ساله شرکت شهرک‌های صنعتی بین ۶۰ تا ۷۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

محمدی اضافه کرد: در دو سال اخیر عملیات ایجاد زیرساخت برق را در شهرک‌های صنعتی استان آغاز کردیم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۴ این ۱۰۲ مگاوات برق به وارد مدار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل شرایط توپوگرافی لرستان یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی لرستان کمبود زمین برای توسعه و شهرک‌سازی است، گفت: با این وجود و با اقدامات انجام شده برای تامین زمین از رتبه ۲۹ به ۲۵ کشور رسیدیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در خصوص زمین‌هایی که به واحدها واگذار می‌شود، گفت: هر زمین و قراردادی که دو سال از زمان  آن بگذرد و کار اجرایی انجام نشود در مسیر فسخ قرار می‌گیرند و در دو سه سال اخیر بیش از ۱۱۲ هکتار از این اراضی فسخ قرارداد شدند.

انتهای پیام

نظر شما