شناسهٔ خبر: 68362829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

رفع مشکلات بیمارستان باباباغی تبریز امر خداپسندانه است

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ادارات متولی و خیران رفع مشکلات کنونی بیمارستان باباباغی تبریز را امر خداپسندانه قلمداد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی صبح دوشنبه در بازدیدی سرزده در جمع خیران نیک اندیش، کادر درمان بیماران جذامی، اهالی مجتمع باباباغی و بیماران مزمن روانی بستری در بیمارستان رازی این مجتمع از تلاش‌های شبانه روزی و خالصانه کارکنان و کادر درمان این مجتمع درمانی قدردانی کرد.

وی در گفت‌وگوی صمیمی با بیماران بستری و کادر درمان بیمارستان باباباغی در جریان مشکلات موجود و به خصوص بخش‌های نیمه تمام و در حال تجهیز روان و پوست قرار گرفت.

محمدی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط کاری باید در رسیدگی به امورات خدماتی، درمان و سلامت، مردم را محور اصلی فعالیت‌های خود قرار دهند، رسیدگی به امور باباباغی خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

منازل جذامیان تکمیل شود

مدیر مجتمع درمانی باباباغی تبریز نیز در این دیدار به فعالیت‌های مرکز در ۲ بعد ساکنان و رسیدگی به مسائل و مشکلات زیست محیطی، خدمات انجام گرفته چند سال اخیر به خصوص حمایت‌های همه جانبه خیران توانمند، شورای شهر و شهرداری تبریز پرداخت.

میرهاشم میرکاظم پور با اشاره به اتمام بخشی از منازل جذامیان ساکن در این مجتمع توسط شهرداری، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد فاز دوم مابقی منازل جذامیان نیز مورد حمایت قرار گیرد.

سعید یوسفی رئیس بیمارستان باباباغی تبریز نیز به مشکلات و نارسایی‌های کنونی در تأمین برق، آب و مخابرات این مرکز پرداخت.

نظر شما