شناسهٔ خبر: 68360048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

بهره‌برداری از ۱۹۳ طرح مخابراتی در سمنان

تعداد ۳۵ پروژه در حوزه فیبر اختصاصی و ۱۲۰ پروژه در بخش فیبرنوری و واگذاری FTTH آماده افتتاح است که اجرای فیبر شهری، بین‌شهری، سازمان‌ها و ایجاد مرکز تلفن کافوی نوری POTS را شامل شده و تسهیل در ارتباطات و انتقال داده و ارائه تلفن ثابت و اینترنت و سرویس‌های با کیفیت بهتر و به‌روزتر بر این بستر امن را در پی دارد

صاحب‌خبر -

 جوان آنلاین: همزمان با هفته دولت ۱۹۳ طرح مخابراتی در سمنان به بهره برداری می‌رسد. 
مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۹۳ طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۴۷۵ میلیارد ریال در استان افتتاح می‌شود. مجید دارایی از راه‌اندازی شبکه فیبرنوری، واگذاری FTTH (فیبرنوری خانگی شرکت مخابرات ایران)، نصب و توسعه سوئیچ، دیتا، پاور و تغذیه نیرو، تأسیسات و ساختمان، همراه شامل ارتقای سایت و ایجاد سایت جدید، USO و بهسازی و نوسازی حوضچه‌های مخابراتی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال برشمرد.

وی افزود: تعداد ۳۵ پروژه در حوزه فیبر اختصاصی و ۱۲۰ پروژه در بخش فیبرنوری و واگذاری FTTH آماده افتتاح است که اجرای فیبر شهری، بین‌شهری، سازمان‌ها و ایجاد مرکز تلفن کافوی نوری POTS را شامل شده و تسهیل در ارتباطات و انتقال داده و ارائه تلفن ثابت و اینترنت و سرویس‌های با کیفیت بهتر و به‌روزتر بر این بستر امن را در پی دارد. این مسئول ادامه داد: شش طرح در بخش سوئیچ با مزایای امکان واگذاری سرویس‌های مناسب و افزایش کیفیت سرویس سوئیچ نیز آماده افتتاح است. دارایی با بیان اینکه ۱۰ پروژه در بخش دیتا نیز آماده افتتاح است، گفت: این مهم با هدف واگذاری سرویس وایرلس و توسعه، ظرفیت‌سازی، بهبود زیرساخت دیتا و ارتقای کیفیت سرویس انجام می‌شود. وی افزود: تعداد ۱۷ طرح در حوزه پاور و تغذیه نیرو، تأسیسات و ساختمان با مزایای تأمین برق پایدار و بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه به بهره‌برداری خواهد رسید. 
مدیر مخابرات منطقه سمنان یادآور شد: تعداد سه پروژه در حوزه ارتباطات سیار با هدف احداث و ارتقای سایت BTS همراه اول و با مزایای بهبود پوشش شبکه و ارتقای تکنولوژی و همچنین تعداد دو طرح نیز در بخش USO آماده بهره‌برداری است. دارایی با بیان اینکه همواره توسعه زیرساخت‌ها در سراسر استان در اولویت برنامه‌های این شرکت است، تصریح کرد: پراکندگی پروژه‌های آماده بهره‌برداری هفته دولت به‌صورت متوازن بوده و حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته را در بر دارد و در این مناطق نیز زیرساخت‌های مخابراتی و همچنین راه‌اندازی فیبر‌های نوری را دستور کار است.

نظر شما