شناسهٔ خبر: 68350506 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محموله ۱۱ میلیارد ریالی تنباکوی قاچاق در قشم کشف شد

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: یک محموله حاوی چهار هزار و ۴۰۰ بسته تنباکوی میوه ای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال با تلاش مرزبانان گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم در این شهرستان مرزی کشف شد. فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: یک محموله حاوی چهار هزار و ۴۰۰ بسته تنباکوی میوه ای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال با تلاش مرزبانان گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم در این شهرستان مرزی کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سردار بهادر اسماعیلی در این خصوص اظهار کرد: مرزبانان گشت دریایی این پایگاه هنگام گشت زنی و کنترل نوار سواحلی به یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق برخورد کردند.

وی ادامه داد: ماموران بی درنگ فرمان ایست و توقف را صادر کردند که سرنشینان خودروی یادشده به محض مشاهده مرزبانان با رها کردن خودرو و استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان توضیح داد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری همچنان ادامه دارد.

سردار اسماعیلی اضافه کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم در بازرسی از محل موفق به توقیف یک دستگاه خودرو و کشف چهار هزار و ۴۰۰ بسته تنباکوی میوه ای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال شدند.

وی بیان کرد: رزمندگان مرزبانی این استان و جزیره قشم با استفاده از انواع رادار، دوربین های حرارتی و دید در شب و سایر دستگاه های هوشمند حرکت هر جنبنده و خلاف کاری را در خشکی و دریا رصد می کنند و زیر نظر دارند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه رزمندگان مرزبانی زیر تابش شدید نور خورشید تابستان و شلاق تندبادهای زمستان یا طوفان های پرحجم و فلج کننده جانشان را برای آسایش هموطنان به خطر می اندازند، گفت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.

نظر شما