شناسهٔ خبر: 68349000 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

هوای تهران قابل قبول شد

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۷۱ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۱۰۲ و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد اما امروز - یکشنبه ۴ شهریورماه- با کاهش غلظت آلاینده PM۲.۵ شاخص آلودگی هوا روی عدد ۷۱ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

در حال حاضر ایستگاه‌های پونک با ثبت عدد ۳۳ و دانشگاه علم و صنعت با ثبت عدد ۴۰ کیفیت هوای پاک را نشان می‌دهد و ایستگاه‌های پیروزی با شاخص ۶۸، تربیت مدرس با شاخص ۵۱، ستاد بحران با شاخص ۶۶، شادآباد با شاخص ۷۰، شریف با شاخص ۷۷، شهرری با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۶۰، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۶۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۲، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۰، گلبرگ با شاخص ۵۹، مسعودیه با شاخص ۵۷، میدان فتح با شاخص ۱۰۰، پارک رازی با شاخص ۶۶، پارک سلامت با شاخص ۹۶، پاسداران با شاخص ۹۲، دانشگاه تهران با شاخص ۶۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۱، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۶۸، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱ و فرمانداری شهرری با شاخص ۸۴  کیفیت هوای قابل قبول و وضعیت زرد را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با ثبت عدد ۱۰۴ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با ثبت عدد ۱۰۱ وضعیت نارنجی و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، ۱۰۰ روز هوای قابل قبول، ۵۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم به ثبت رسیده و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل تهرانی‌ها هشت روز پاک، ۱۱۱ روز قابل قبول، ۳۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما