شناسهٔ خبر: 68346021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مسئول امور اجتماعی فرهنگی شورای عالی ایثارگران وزارت اقتصاد در گفت و گو با تقریب:

خدمت اهل سنت به رائرین اربعین نشان از غیرت دینی است/ باید از وحدت به تمدن بزرگ اسلامی برسیم

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با بیان اینکه امروز باید از وحدت و برادری به همدلی و همکاری شیعه و سنی برای تمدن بزرگ اسلامی برسیم؛ عنوان کرد: ما امروز شاهد ارادت برادران اهل سنت در مرزها و موکب ها به امام حسین علیه السلام هستیم و خدمات شایسته ای را از عزیزان می بینیم و این نشان از غیرت دینی اهل سنت است.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی مسئول امور اجتماعی فرهنگی شورای عالی ایثارگران وزارت اقتصاد در مرز باشماق مریوان و در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استانها خبرگزاری تقریب، ضمن قدردانی از خادمان و زائران مرز باشماق؛ اظهار داشت: امروز باید از وحدت و برادری به همدلی و همکاری شیعه و سنی برای تمدن بزرگ اسلامی برسیم و این موضوع امروز نیاز ضروری جهان اسلام است.
 
مسئول امور اجتماعی فرهنگی شورای عالی ایثارگران وزارت اقتصاد به اهمیت همدلی و هم افزایی بین شیعه و سنی اشاره کرد و ابراز داشت: با تأکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آغوش تشیع برای همکاری و همدلی با برادران اهل سنت باز است.
 
وی یادآور شد: امروز ما برای دفاع از اهل سنت در فلسطین کوتاهی نکرده و آرمان فلسطین را شیعیان جهانی کرده اند و ما با اعتقاد راسخ پای کار نجات امت اسلام هستیم و این موضوع باید دلها را به پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام جذب کند و بیش از پیش به یک دلی و همکاری کمک کند.
 
مسئول امور اجتماعی فرهنگی شورای عالی ایثارگران وزارت اقتصاد خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما امروز امام حسین علیه السلام به عنوان فرزند خلف پیامبر مکرم اسلام بهترین الگو و موضوع برای وحدت و یکپارچگی برای امت اسلام است باید از این موضوع مهم استفاده کنیم از مظلومان دفاع و ریشه ظلم و استکبار را بخشکانیم.
 
حجت الاسلام ولایتی در ادامه اضافه کرد: ما امروز شاهد ارادت برادران اهل سنت در مرزها و موکب ها به امام حسین علیه السلام هستیم و خدمات شایسته ای را از عزیزان می بینیم و این نشان از غیرت دینی اهل سنت است.
 
وی بیان داشت: امروز شیعه و سنی باید باهم برای همراهی مسیحیان و همه آزادگان جهان با موضوع فلسطین و نظم جهانی به نفع عدالت و آزادی تلاش کنند و این موضوع در اربعین بخاطر حضور خیل عظیم عاشقان از سراسر جهان جای امیدواری و امکان تحقق دارد.
 
مسئول امور اجتماعی فرهنگی شورای عالی ایثارگران وزارت اقتصاد در پایان گفت: از همه خادمان و زائران و برادران و خواهران بزرگوار خصوصا علمای محترم اهل سنت تشکر می کنیم و قدردان امام و شهدا بخاطر این وحدت و همدلی مسلمین هستیم و امیدوارم با همت مسلمین در سراسر جهان شاهد اقامه نماز جماعت در قدس شریف باشیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما