شناسهٔ خبر: 68347592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

کارگزار موکب مسیر فرودگاه سنندج در گفت و گو با تقریب:

کردستان محل و مرکز وحدت در کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی عنوان کرد: اربعین وحدت آفرین است و کردستان هم محل و مرکز وحدت در کشور است و از این مقوله جداناپدیر است.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی کارگزار موکب مسیر فرودگاه سنندج در گفت وگو با خبرگزاری تقریب، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: فعالیت این موکب از ۲۱ مرداد ماه آغاز شده و تا چند روز بعد از مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روزانه ۵ تا ۷ هزار زائر و همشهری از خدمات مختلف این موکب بهره‌مند می‌شوند.

کارگزار موکب مسیر فرودگاه سنندج اذعان کرد: زواری که از مرز کردستان به سوی عتبات عالیات سفر می‌کنند، بیشتر از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان هستند به این موکب می‌آیند.

حجت‌الاسلام ادامه داد: خدمات این موکب شامل پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام است، انجام آرایشگری، خیاطی و اسکان خواهران و برادران، انجام نماز جماعت، مشاوره مذهبی و غیره است.

وی بیان کرد: بنده توفیق زیارت عتبات عالیات را داشتم ولی توفیق خدمت به زوار امام حسین(ع) کمتر از خود زیارت نباشد بیشتر هم هست.

کارگزار موکب مسیر فرودگاه سنندج عنوان کرد: امام حسین(ع) محور وحدت اقوام، فرهنگ‌ها، گویش‌ها و ادیان در سطح جهان است و به یمن وجود اباعبدالله الحسین(ع) تمام ملل و اقوام حول پرچم ایشان جمع شدند.

وی گفت: اربعین وحدت آفرین است و کردستان هم محل و مرکز وحدت در کشور است و از این مقوله جداناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی در پایان افزود: سال به سال با افزایش خدمات موکب‌ها به زوار بر این وحدت افزوده شده و بیشتر نمایان می‌شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما