شناسهٔ خبر: 68344934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر به ۵۰ درصد می‌رسد

سیدحسین جعفری سیدحسین جعفری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی در حال حاضر ۴۲درصد است و تلاش می‌کنیم این میزان تا پایان سال به ۵۰درصد برسد.

صاحب‌خبر -

 اکبر پورات روز شنبه در آغاز مراسم گرامیداشت هفته دولت در استان بوشهر اظهار کرد: اشتغال بومی‌ها در صنایع جنوبی استان همواره یکی از مطالبات بجا و بحق هم استانی‌ها است که این مهم در دولت سیزدهم به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم یکی از موفقیت‌های استان بوشهر در حوزه سیاسی نیز برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت کامل بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: با گذشت ۵۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور، انتخابات به دور از هرگونه حاشیه و در امنیت و صحت کامل برگزار شد که این امر به برکت جمهوری اسلامی ایران و تلاش همه‌جانبه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به دست آمد.

پورات ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به دلیل برگزاری انتخابات مجلس در پیش از سال جدید آمادگی بسیار خوبی در استان وجود داشت که این مهم به برگزاری یک انتخابات سالم کمک شایانی کرد.

وی افزود: در فرایند برگزاری، مدیران و بخشداران استان بوشهر هیچ گزارشی از وقوع مشکل در روند برگزاری انتخابات ارائه نکردند و این موضوع نشان‌دهنده توانمندی‌های جمهوری اسلامی و نقتش امنیت در توسعه و پیشرفت و همچنین برگزاری یک اننتخابات سالم است.

پورات همچنین به اقدامات صورت‌گرفته در شورای تأمین استان اشاره کرد و گفت: با مدیریت شایسته استاندار، اقدام‌های موثری از جمله دستگیری، احضار و خنثی‌سازی خرابکاری‌ها در تأسیسات حساس هسته‌ای و صنعتی پارس جنوبی انجام شده که این موفقیت‌ها حاصل تلاش و هماهنگی نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی کشور است.

انتهای پیام

نظر شما