شناسهٔ خبر: 68344679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعلام کرد

بازگشت ۶هزار و ۷۶۷ زائر از عتبات عالیات

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: حدود ۵۴ درصد از زواری که با ناوگان عمومی از این استان به عراق سفر کرده بودند، به کشور بازگشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی اظهار کرد: تاکنون شش هزار و ۷۶۷ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان از مرز مهران به سمت استان مرکزی عزیمت کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای تأمین ناوگان حمل و نقل مورد نیاز در مرزهای غربی، در حال حاضر شاهد حضور پررنگ ناوگان اتوبوسی به همت رانندگان استان در پایانه مرزی برکت هستیم و خوشبختانه تاکنون مشکلی در تأمین ناوگان به وجود نیامده و با همت و تلاش تمامی همکاران حاضر در مرز، شاهد تسهیل در بازگشت زوار به استان مرکزی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر که هم شاهد رفت و برگشت زوار به کربلای معلی و ارائه خدمات لازم در پایانه‌های مسافربری استان و در پایانه مرزی برکت در مهران هستیم، بطوری که از ابتدای طرح تاکنون ۱۲ هزار و ۷۶۸ نفر زائر از مبدأ استان مرکزی به سمت پایانه‌های غربی کشور اعزام و همچنین شش هزار و ۷۶۷ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به استان مرکزی باز گشته‌اند.

جهانی افزود: بر اساس تحلیل داده‌های سامانه‌های هوشمند، حدود ۵۴ درصد از زائرانی که با ناوگان عمومی به عتبات عالیات اعزام شده بودند به استان باز گشته‌اند.

وی ادامه داد: ۳۲ اکیپ اعزامی از پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهر مهران به صورت شبانه روزی مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند که این اکیپ‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت ماشین آلات و تجهیزات مختلف به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

نظر شما