شناسهٔ خبر: 68339934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت؛

دیدار مدیران کرمانی با نماینده ولی‌ فقیه در استان

بمناسبت هفته دولت، استاندار کرمان، معاون و مدیران ستادی استانداری با حجت‌ الاسلام علیدادی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بمناسبت هفته دولت، استاندار کرمان، معاون و مدیران ستادی استانداری با حجت‌الاسلام علیدادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

در این دیدار، استاندار کرمان به ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم پرداخت.

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان اظهار داشت: دولت شهید رئیسی با رفتار و عملکرد مردمی خود، پیوند بین دولت و مردم را صمیمانه‌تر کرد.

وی عنوان کرد: دوران شهید رئیسی بازگشت به آرمان‌ های اولیه انقلاب و خدمت صادقانه و بی‌ منت به مردم بار دیگر به عرصه آمد و شعار خدمت‌ رسانی به مردم و قشر نیازمند جامعه متاثر از فضای سه ساله خدمت شهید رئیسی است و خیر و برکات این رفتار و عملکرد ایشان، الگویی برای تمام مردم و مسئولان بوده است.

استاندار کرمان افزود: وظیفه ماست که در هر جایگاهی که هستیم، کمک حال مردم باشیم و از ظرفیت ها به نغع استان و مردم استفاده کنیم.

دیدار مدیران کرمانی با نماینده ولی‌ فقیه در استان


امام جمعه کرمان: شهید رئیسی از موضع اقتدار در صحنه بین‌ المللی حضور یافت

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با گرامیداشت یاد شهدای دولت و شهیدان خدمت، گفت: نظام جمهوری اسلامی دارای قداست و جایگاهی در اعتقادات مردم است که همه ما برای حفظ این نظام و انقلاب اسلامی آماده ایم، هر آنچه داریم را فدا کنیم تا سربلندی و قدرت نظام را شاهد باشیم. این نظام نه تنها برای کشور ما، بلکه برای جهان اسلام و بشریت، مرکز خیرات و برکات است.

حجت‌ الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ادامه داد: امام خمینی(ره) نگاهی را در دولت‌های شرق و غرب ایجاد کرد؛ که وظیفه همه ماست از این آرمان‌ ها دفاع کنیم. دولت‌ ها نیز سهم قابل توجهی در این دفاع دارند .

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: در دولت شهید رئیسی، باورها به وضوح پررنگ و به یک گفتمان تبدیل شد و از موضع اقتدار و با منطق در صحنه بین‌ المللی حضور یافت و توانستیم حق ایران را در عرصه‌ های خارجی بیان کنیم و در بخش داخلی نیز گفتمان به سمت مردم‌ محوری حرکت کرد.

وی خاطرنشان ساخت: دولت جدید استفاده از ظرفیت‌ ها و متخصصان داخلی را بدون نگاه جناحی برای حل مشکلات و ساختن کشور مهم دانسته که این رویکرد در شعارها و چیدمان دولت جدید به وضوح مشاهده می‌ شود و راه عبور کشور از چالش‌ها، همین نگاه ملی و مشارکت افراد در کنار یکدیگر است که می‌ تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

دیدار مدیران کرمانی با نماینده ولی‌ فقیه در استان

نظر شما