شناسهٔ خبر: 68328904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

استقلال و var از ملوان مساوی گرفتند | نکونام به سختی از اولین شکست فصل گریخت

تیم های فوتبال استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر در قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین میزبان ملوان بندرانزلی بود. این دیدار از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

ترکیب استقلال:
حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری
سرمربی: مازیار زارع

گزارش مسابقه:

دقیقه ۷: ملوان به گل اول رسید. اشتباه عجیب رافائل سیلوا و توپی که این بازیکن به حریف تقدیم کرد، منجر به خلق موقعیت برای ملوان شد که غندی پور پس از حضور در محوطه جریمه و یک حرکت بدن تماشایی، سهرابیان را از رجیان بازی خارج کرد و با یک شوت پای چپ، دروازه را باز کرد.
دقیقه ۱۰: روی ارسال ماشاریپوف از جناح چپ استقلال، رامین رضاییان با یک ضربه تک ضرب توپ را به سمت دروازه ملوان شوت کرد؛ اما ضربه او را حبیب فرعباسی، دورازه‌بان ملوان در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۹: سانتر رامین رضاییان از جناح راست به آرمان رمضانی رسید؛ اما ضربه سر این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: استقلال به گل تساوی رسید. پاس در عمق رضاوند برای رمضانی با سرنگونی مهاجم استقلال بر اثر خطای سعید کریمی همراه شد و کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضاییان پشت توپ ایستاد و ضربه محکم او به گوشه دروازه، علی رغم تشخیص درست فرعباسی و برخورد توپ به دست‌های این گلر، وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

دقیقه ۴۷: استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سانتر خطرناک رامین رضائیان با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و توپ با اختلاف کم به بالای دروازه ملوان رفت.

دقیقه ۵۰: ارسال آرمین سهرابیان از زمین خودی پیش از خروج از زمین به رامین رضاییان رسید و او با یک ارسال تماشایی دیگر، آرمان رمضانی را صاحب فرصت کرد که ضربه او را فرعباسی مهار کرد.

دقیقه ۶۲: رضا جعفری به محض ورود به میدان گل دوم ملوان را زد. شوت محمد عمری از داخل محوطه جریمه را سید حسین حسینی برگشت داد، اما در ریباند جعفری دروازه را به راحتی باز کرد تا بازی دو بر یک شود.

.دقیقه ۶۷ : شوت محکم آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، با اختلاف کم به بالای دروازه ملوان رفت

دقیقه ۷۲: سانتر بلند ماشاریپوف از نقطه کرنر با ضربه سر آرمین سهرابیان همراه شد که به شکل خطرناک به کنار دروازه ملوان رفت.

دقیقه ۸۱: گل دوم برای استقلال و باز هم از روی نقطه پنالتی. یک سانتر دیگه از استقلالی‌ها که تنها تاکتیک نکونام برای این مسابقه بود، از روی نقطه کرنر باعث شد تا بازیکن استقلال در محوطه جریمه سرنگون شود و بار دیگر کوپال ناظمی اعلام پنالتی کند. باز هم رضائیان پشت توپ قرار گرفت و مثل پنالتی اول، توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد و فرعباسی با اینکه مثل پنالتی اول به سمت توپ شیرجه زد، اما نتوانست توپ را مهار کند.

نظر شما