شناسهٔ خبر: 68328039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

استقلال یک - ملوان یک؛ گزارش زنده / توقف جواد و یاران مقابل مازیار

استقلال در حالی در هفته دوم لیگ برتر به مصاف ملوان می رود که نام جواد نکونام، به دلیل نداشتن کارت قانونی، در لیست این تیم ثبت نشده و احتمالا او با مجوز موقت روی نیمکت قرار می گیرد

صاحب‌خبر -

استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.

نتایج بازی های همزمان:

خیبر خرم آباد یک - سپاهان صفر

گل: مهرداد قنبری (پنالتی)

ذوب آهن صفر - هوادار صفر

چادرملو صفر - شمس آذر صفر

لحظه به لحظه با بازی استقلال و ملوان بندرانزلی

ساعت ۲۰:۲۴ پایان نیمه اول بازی با نتیجه مساوی یک - یک 

دقیقه ۴۵: شوت سنگین امید نورافکن از میانه میدان با واکنش کاپیتان حسینی در دو مرحله مهار شد.

دقیقه ۴۱: جلال الدین ماشاریپوف روی پاس به عقب میلاد زکی پور دروازه حبیب فرعباسی را با شوت از راه دور تهدید کرد اما دروازه بان ملوان این توپ را با یک شیرجه زمینی گرفت.

دقیقه ۳۸: کرنر مواج کاپیتان امید نورافکن نزدیک بود دروازه استقلال را مستقیم باز کند که کاپیتان حسینی ریسک نکرد و توپ را با ضرب مشت به میدان برگرداند.

دقیقه ۳۶: داور به د سیلوا، مدافع خارجی استقلال کارت زرد نشان داد. 

گل مساوی استقلال / دقیقه ۳۱: بعد از بررسی موعود بنیادی فر و محمدحسین زاهدی فر در کانکس وی ای آر، پنالتی کوپال ناظمی تایید شد تا رامین رضاییان پشت توپ قرار بگیرد و حساب کار را مساوی کند. حبیب فرعباسی مسیر توپ را تشخیص داد اما موفق به مهار پنالتی نشد.

دقیقه ۲۸: روی نفوذ مهاجم استقلال، سعید کریمی روی آرمان رمضانی مرتکب خطا شد و کوپال ناظمی به نشانه پنالتی به سود استقلال در سوت خود دمید.

دقیقه ۲۶: باز هم رامین رضاییان از جناح راست پیشروی کرد و ابتدا توپ را در عرض و روی زمین به سمت دروازه ملوان فرستاد که مدافعان ملوان، توپ را بلوکه کرد و بار دوم توپ را بلند کرد و برای ماشاریپوف فرستاد که این بار هم مدافع ملوان توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۰: رامین رضاییان از جناح راست توپ خوبی را روی دروازه ملوان ارسال کرد اما آرمان رمضانی موفق به نواختن ضربه سر نشد و توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه حبیب فرعباسی به اوت رفت.

دقیقه ۱۱: ضربه تماشایی رامین رضاییان را حبیب فرعباسی مهار کرد. فرعباسی خوش شانس بود رامین ضربه اش را جایی زد که او ایستاده بود.

گل اول ملوان / دقیقه ۷: رضا غندی پور، مهاجم جوان و ۱۹ ساله ملوان، بعد از دریافت توپ از جناح راست، با یک حرکت بدن، آرمین سهرابیان را محو کرد و دروازه سیدحسین حسینی را گشود. روی این گل رافائل د سیلوا هم مقصر بود که کنار زمین توپ را لو داد.

۱۹:۳۳ / بازی با سه دقیقه تاخیر آغاز شد.

تابلوی بازی

استقلال یک - ملوان یک

گل: رضا غندی پور (دقیقه ۷) برای ملوان و رامین رضاییان (۳۲ پنالتی) برای استقلال

داور: کوپال ناظمی، کمکها؛ علی اکبر نوری و وحید سیفی / داور چهارم: سعاد وفاپیشه / داور وی ای آر: موعود بنیادی فر. کمک: محمدحسین زاهدی فر

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، هفته دوم لیگ برتر، جمعه دوم شهریور، ساعت شروع؛ ۱۹:۴۵

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل د سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام (بدون ثبت در لیست)

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، ماهان صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری

سرمربی: مازیار زارع

لیست بازی

استقلال - ملوان؛ گزارش زنده / نکونام با مجوز موقت روی نیمکت؟

نظر شما