شناسهٔ خبر: 68325106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

واژگونی پژو ۲۰۶ در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در کیلومتر ۲ محور تاکستان به همدان منجر به مصدومیت ۵ نفر شد.

صاحب‌خبر -

ناصر صبوری غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، با بیان اینکه امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد، اظهار کرد: واژگونی این خودروی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۲ محور تاکستان به همدان رخ داده بود که بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: این حادثه ۵ مصدوم داشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجات‌گران و ۳ مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست هلال‌احمر استان قزوین همچنین با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین در آزادراه قزوین-رشت گفت: طبق آخرین بررسی صورت‌گرفته در این سانحه ۳۴ نفر از زائرین که عازم شهر رشت بودند، مصدوم شدند که این آمار پیش‌تر ۳۳ نفر اعلام شده بود.

صبوری غیاثوند ادامه داد: مقامات مختلف استانی از جمله استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از مجروحان و مصدومان این حادثه بازدید کردند و روند درمان آن‌ها به صورت عادی در حال انجام است و تعدادی از این مصدومان از بیمارستان‌های شهیدمحمدعلی رجایی و رازی ترخیص شدند.

نظر شما