شناسهٔ خبر: 68326618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار خدابنده خبر داد

افتتاح ۳۷۱ پروژه به مناسبت هفته دولت در خدابنده

فرماندار خدابنده گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۸۱ پروژه در امور زیربنایی، آموزشی، کشاورزی و رفاهی با اعتبار بالغ بر ۵۷۳ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، با اشاره به خدمات و زحمات دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی، هفته اول شهریور را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای دولت به مردم نامیده و اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان خدابنده نیز همانند سایر شهرستان‌ها برنامه‌های متعددی در شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت ۳۸۱ پروژه در امور زیربنایی، آموزشی، کشاورزی و رفاهی با اعتبار بالغ بر ۵۷۳ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار خدابنده افزود: امید است با بهره‌برداری از این طرح‌ها در راستای خدمت به مردم شاهد رشد و توسعه و آبادانی هرچه بیش‌تر این شهرستان باشیم.

تاراسی به دیگر پروژه‌ها در بخش دوتپه اشاره کرد و گفت: افتتاح خانه مددجوبی در دوتپه، تأمین آب شرب روستای دهشیر و افتتاح طرح‌های عمرانی روستای بخش و پروژه به‌سازی و اصلاح شبکه برق‌رسانی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در بخش بزینه‌رود هم چندین طرح اعم از بهداشتی، گازرسانی، پرورش بوقلمون، اصلاح و به‌سازی شبکه برق‌رسانی و آموزشی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار خدابنده ادامه داد: پروژه‌هایی نیز در شهر سهرورد و کرسف افتتاح و به‌بهره برداری خواهد رسید که شامل افتتاح سردخانه ۲ هزار و ۵۰۰ تنی، مرغ تخم‌گذار ۵۰ هزار قطعه، کانال آب زراعی شهر کرسف و طرح احداث فاز سه کانال انتقال آب شهر سهرورد است.

وی همچنین از افتتاح زمین چمن‌های مصنوعی خبر داد و گفت: میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال اعتبار برای احداث زمین چمن مصنوعی در ۹ روستای این شهرستان با تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اختصاص یافته است.

تاراسی گفت: این زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای «حسام آباد»، «بیجقین»، «غلام ویس»، «گوگجه ییلاق»، «قشقجه»، «بلگه شیر»، «شهید چمنی»، «گوندره» و «زرزر» احداث می‌شود.

وی ادامه داد: احداث این زمین‌های چمن که با استقبال قابل توجه نوجوانان و جوانان در مناطق روستایی مواجه شده، گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و ورزش است.

نظر شما