شناسهٔ خبر: 68322141 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین را رفع می کنیم

وزیر راه وشهرسازی از کمبود اتوبوس در مرزهای کشور برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و بیان کرد: با وزرای نفت و صمت برای تامین اتوبوس زائران تفاهم کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فرزانه صادق با بیان این‌که تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان بوده و تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط، خدمت رسانی به زائران است، اظهار کرد:‌ایرادات و کمبودهایی وجود دارد که در تلاشیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل شود.

بیشتر بخوانید:

خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرزهای کشور ادامه داد: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرزهای 8 گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه روزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهرهای مرزی نباشد.

وی افزود:‌ تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

صادق همچنین بیان کرد: 4 بانده کردن محور اهواز - خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است تا ضمن کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما