شناسهٔ خبر: 68323163 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

راهکار وزیر راه وشهرسازی برای حل کمبود اتوبوس در مرزهای کشور برای بازگشت زائران اربعین

وزیر راه وشهرسازی از کمبود اتوبوس در مرزهای کشور برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و گفت: با وزرای نفت و صمت برای تامین اتوبوس زائران تفاهم کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

فرزانه صادق با بیان این‌که تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان بوده و تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط، خدمت رسانی به زائران است، اظهار کرد:‌ایرادات و کمبودهایی وجود دارد که در تلاشیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل شود.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرزهای کشور ادامه داد: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرزهای 8 گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه روزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهرهای مرزی نباشد.

وی افزود:‌ تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

صادق همچنین بیان کرد: 4 بانده کردن محور اهواز - خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است تا ضمن کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

نظر شما