شناسهٔ خبر: 68319487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تراکتور: موقعیت‌های گل زیادی از دست دادیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: موقعیت‌های گل زیادی را داشتیم که از دست دادیم و از این بابت ناراحتم، البته شروع لیگ است و انرژی خوبی ساختیم که ارزشمند بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در تبریز، اظهار کرد: از نتیجه راضی نیستم اما چیزی که باعث افتخار من است بازیکنان تمام تلاش خود را کردند از بالا پرس کردیم مدت ها بود در لیگ ایران دیده نشده بود و ناراحتم که نتوانستیم آنها را خوشحال به خانه هایشان برگردانیم مطمئنم که هواداران هم دیدند که این تیم نوید یک تیم پرقدرت را دارد.

وی افزود: تساوی بازی اتفاقی بود که افتاد فوتبال خالی از اتفاقات نیست پرسپولیس هم تیم قوی است و کوچکترین اشتباه ما را مجازات کرد لحظه‌ای اگر تمرکز از دست برود و اشتباه بچه‌گانه کنید مجازات می‌شوید.

وی ادامه داد: دروازه‌بان حریف نمی‌دانم چند توپ گرفت و عملکرد خیره کننده داشت، برای من مهم ایجاد موقعیت و فوتبال روبه جلو و خلق موقعیت مهم‌تر از گلزنی است.

وی گفت: ما روی نیمکت مهدی عبدی را داریم که می تواند برای گلزنی کمک کند که امروز فرصت پیدا نکرد اگر ما گل را نمی‌خوردیم الان این سوال مطرح نمی‌شد که مشکل گلزنی دارید فکر می کنم این تیم جایی برای انتقاد ندارد و من پشت بازیکنانم هستم.

وی افزود: با توجه به قوانین دست و پا گیر و سقف بودجه که برای تیم‌ها تعریف شده یارگیری راحت نیست ما بازیکنی می‌خریم که با کیفیت باشد زنوزی هم دست مرا باز گذاشته من تنها ۲ روز قبل از اردوی تیم به ایران آمدم و مسلما اگر وقت داشتم تیم بهتری می‌ساختم نمی خواهم بازیکن به طور هیجانی بگیریم.

وی همچنین گفت: در مورد وی ای آر، قطعا در فوتبال ایران خوب است چیز عادی در فوتبال امروز است و باید به آن اعتماد شود ولی همچنان قضاوت‌ها می‌تواند سلیقه‌ای باشد.

وی اظهار کرد: دوست داشتم هواداران رختکن ما را می‌دیدند و ناراحتی آنها را می‌دیدند که چرا نتوانستند برد را به آنها هدیه کنند بخاطر هواداران که محبت شان را جبران کنند.

اسکوچیج ادامه داد: البته اول فصل است و هواداران می‌توانند به آینده تیم امیدوار باشند ولی خطاب به هواداران می‌گویم که از شما ممنونم حس بسیار خوبی از تون گرفتم و امیدوارم تا پایان فصل این روند را ادامه دهید ما هم با دل و جان برای آنها مایه می‌گذاریم.

نظر شما