شناسهٔ خبر: 68320093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت هفته دولت انجام می شود؛

مدیران با حضور در نقاط مختلف استان بوشهر به مردم گزارش می‌دهند

بوشهر-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:در هفته دولت استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور درجایگاه نماز جمعه ۲۵ شهر استان سخنرانی و اقدامات شاخص را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به به اینکه برای هفته دولت برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است اظهار داشت: در این هفته علاوه بر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها، برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده است.

وی از حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جایگاه‌های نماز جمعه سراسر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در آغاز هفته دولت استاندار بوشهر با حضور در جایگاه نماز جمعه مرکز استان در جمع نمازگزاران سخنرانی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در جایگاه نماز جمعه برازجان تصریح کرد: در همین راستا مدیرکل سیاسی، امنیتی و تقسیمات کشوری در جمع نمازگزاران خورموج به مناسبت هفته دولت سخنرانی خواهد کرد.

وی سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جمع نمازگزاران جمعه بندر دیر و معاون هماهنگی امور اقتصادی در جایگاه نماز جمعه گناوه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کنگان، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری در عالیشهر، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی در کاکی در بین نمازگزاران جمعه به مناسبت هفته دولت سخنرانی می‌کند.

وی بیان کرد: در همین راستا در بندر سیراف، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، در بندر ریگ مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال، در شبانکاره مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، آبپخش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در وحدتیه رئیس دانشگاه خلیج فارس سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیلم، مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس در اهرم، مدیرکل ورزش و جوانان در جم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه در چغادک سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تعیین شده است.

پورات با بیان اینکه مدیر کل راه و شهرسازی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه عسلویه است گفت: در خارگ بخشدار این جزیره، در بندر امام حسن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سعدآباد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر این هفته در جمع نمازگزاران جمعه سخنرانی می‌کنند.

وی سخنران جمعه این هفته در جمع مردم دلوار را مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اعلام و بیان کرد: مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه آبدان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سخنران جایگاه نماز جمعه دالکی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر سخنران ویژه شهر بردخون قبل از خطبه‌های نماز جمعه تعیین شده است.

نظر شما