شناسهٔ خبر: 68314675 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

با هوش مصنوعی بازی Arena Breakout: Infinite می‌توان صحبت کرد

اشکان دولتی / insider-gaming

صاحب‌خبر -

بازی Arena Breakout: Infinite که به تازگی وارد مرحله دسترسی زودهنگام شده قرار است با انقلابی در هوش مصنوعی تا پایان امسال به طور کامل عرضه شود.

ژانر Extraction Shooter روز به روز پیشرفت می‌کند و بازی رایگان Arena Breakout: Infinite با ویژگی‌های نوآورانه‌ای وارد بازار می‌شود که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی یک موتور هوش مصنوعی پیشرفته به نام FACUL است.

FACUL از عبارتی گرفته شده که به معنای «اولین همراه هوش مصنوعی که زبان انسان را می‌فهمد» (First Ever AI Companion Who Understands Human Language) است. MoreFun Studios در حال کار روی این سیستم هوشمند است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از همراهان AI استفاده کنند و به صورت طبیعی و مشابه با هم‌تیمی‌های انسانی با آنها تعامل داشته باشند.

بازی Arena Breakout: Infinite

سیستم FACUL قادر است تا 17 هزار آیتم درون بازی از جمله ساختمان‌ها، سلاح‌ها، نشانه‌ها و حتی جزئیاتی مانند تیغه‌های چمن را تشخیص دهد. بازیکنان می‌توانند دستورات خود را به این همراهان هوشمند با استفاده از مدلی پویا و تطبیق‌پذیر صادر کنند و حتی با آنها مکالمات عادی داشته باشند یا شوخی کنند.

اگرچه تیم توسعه‌دهنده هنوز به کاربری دقیق این هوش مصنوعی در بازی دست نیافته است و تلاش می‌کند از ایجاد ویژگی‌هایی که می‌تواند بیش از حد قوی باشد اجتناب کند. Arena Breakout: Infinite با این نوآوری‌ها به یکی از بازی‌هایی تبدیل خواهد شد که نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید. 

Arena Breakout: Infinite تا پایاسل سال ۲۰۲۴ برای پی‌سی منتشر می‌شود.

نظر شما