شناسهٔ خبر: 68312415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تمهيدات ترافيکی روز اربعين در شهر قزوين اعلام شد

رئيس پليس راهور استان قزوین ضمن تسليت ايام عزاداري سرور و سالارشهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) تمهيدات ترافيکي راهپيمايي جاماندگان اربعين حسيني(ع) در شهر قزوين را اعلام کرد و از عزادارن حسيني خواست با پليس همکاري کنند. رئيس پليس راهور استان قزوین ضمن تسليت ايام عزاداري سرور و سالارشهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) تمهيدات ترافيکي راهپيمايي جاماندگان اربعين حسيني(ع) در شهر قزوين را اعلام کرد و از عزادارن حسيني خواست با پليس همکاري کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ علی آسيايی با تسليت ايام حزن آل الله از پيش بيني تمهيدات ويژه ترافيکي جهت برقراري نظم و امنيت ترافيکي روز اربعين حسيني در شهر قزوين خبر داد و در اين رابطه اظهار داشت: با توجه به فرارسيدن اربعين حسيني شيفتگان آن حضرت و جاماندگان سفر اربعين به عزاداري پرداخته و ارادت قلبي خود را به ساحت پاک و مقدس آن امام همام به منصه ظهور مي گذارند، پليس راهور نيز تمهيدات ترافيکي و محدوديت هايي جهت سهولت در تردد در نظر گرفته است.

وي افزود: اين محدوديت در مرکز استان از ساعت 9 صبح و در مسير منتهي به مراسم راهپيمايي اجرا شده و از تردد وسايل نقليه در اين مسيرها جلوگيري و خودروهاي پارک شده با استفاده از جرثقيل به پارکينگ منتقل خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان در خصوص مسير راهپيمايي و محدوديت هاي ايجاد شده تصريح کرد: راهپيمايي روز اربعين از ميدان ميرعماد-خيابان نادري-ميدان آزادي-خيابان پيغمبريه- خيابان شهدا لغايت امامزاده حسين(ع) برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامي ورودي هاي کوچه ها و خيابان هاي منتهي به اين مسير در هر دو ضلع شرقي و غربي مسدود و محدوديت کامل اعمال مي گردد.

اين مسئول انتظامي تاکيد کرد: تردد وسايل نقليه به ويژه موتورسيکلت ها در طول مسير راهپيمايي ممنوع است و ماموران راهنمايي و رانندگي با موتورسيکلت سواراني که اقدام به تردد در محل برگزاري راهپيمايي مي کنند، برخورد خواهد کرد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوين در پايان از شهروندان درخواست کرد: براي حضور در مراسم راهپيمايي روز اربعين از وسايل نقليه عمومي استفاده کرده و پليس را در تامين نظم و امنيت ترافيکي مراسم ياري دهند.

انتهای پیام 

 

 

 

نظر شما